
Deseti BGD Beer Fest od 14. avgusta
Jubilarano 10. izdanje “Belgrade Beer Festa“,koje će se održati od 14. do 19. avgusta na Ušću, okupiće mnogobrojne rok izvođače iz regiona, kao što su Prljavo Kazalište, Partibrejkersi, Vlatko Stefanovski, Plejboj, Viva Vox, Rambo Amadeus, Obojeni program...
Prvog dana festivala nastupiće hrvatski bend Prljavo kazalište, koji u Beograd dolazi nakon više od 20 godina, a istog dana na bini će se pojaviti i Zoran Predin, hor Viva Vox, kao i kultni beogradski bendovi Plejboj i Vampiri. Svi ovi izvođači nastupaju prvi put na „Beer Festu“.
Tokom ostalih pet dana festivala, nastupiće bendovi poput Obojenog programa, Love Huntersa, Pekinške patke, Ritma nereda, Plavog orkestra, Crvene jabuke, Van Gogha, Valentina i drugih.
„Povodom prvog jubileja, Beogradska kulturna mreža, odlučila je da posetiocima pokloni još jedan dan odlične muzike i zabave, tako da će ovogodišnji ‘Beer fest’ trajati šest dana“, rekla je na današnjoj konferenciji za novinare u DOB-u Neda Kurjački, portparolka Beogradske mreže.
Kurjački je istakla da će „Beer fest“ i ove godine zadržati ono po čemu je poznat – besplatan ulaz, raznovrstan muzički program koji se bazira na rokenrol zvuku, pre svega bendova iz Srbije i regiona, široku ponudu domaćih i inostranih pivskih brendova, kao i društvene kampanje sa naglaskom na zaštitu životne sredine.
Na današnjem koktelu u DOB-u dodeljene su i zahvalnice onima koji su tokom godina podržavali “Belgrade Beer Fest“ – Skupštini grada Beograda, Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja, Turističkoj organizaciji Beograda, Turističkoj organizaciji Srbije, medijskim kućama i pivarama.
“Belgrade beer fest“ je po prosečnoj poseti najveći pivski festival u jugoistočnoj Evropi.
Za pet dana koliko traje, festival poseti preko 500.000 ljudi. Ovakvu posećenost ima zahvaljujući svojim osnovnim principima – besplatnom ulazu, izuzetnom muzičkom programu i širokoj ponudi domaćih i inostranih pivskih brendova.
“Belgrade beer fest“ je osnovan 2003. godine. Za devet godina postojanja oko 4.650.000 posetilaca moglo je da vidi više od 450 besplatnih muzičkih nastupa, degustira preko 90 brendova piva i učestvuje u brojnim društvenim kampanjama.