Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    U Rafineriji ulja Modriča predstavljena nova ambalaža

    Rukovodstvo Rafinerije ulja Modriča pokrenulo je projekat “Razvoj nove ambalaže i redizajn etikete” da bi izuzetan kvalitet proizvoda pratio i moderan dizajn prilagođen zahtevima kupaca u zemlji i inostranstvu, izjavio je tehnički direktor ove firme Zoran Jovanović.


    On je rekao da je cilj uvođenja nove ambalaže da se zadovolje kupci i da Rafinerija zaštiti svoj proizvod. To će se postići potpuno novim dizajnom i novom dvoslojnom etiketom na kojoj Rafinerija ulja daje informacije o porizvodu na svim jezicima korisnika proizvoda.

    Etiketa je otporna na ultravioletno zračenje i proizvodi će biti u ambalaži koja je ekološki prihvatljivija, postojanija na svetlost, ali i sigurnija za menipulaciju i prevoz.

    “Nova ambalaža, u odnosu na prethodnu, sigurnija je i na falsifikovanje proizvoda Rafinerije koje je prisutno, pogotovo u okolnim zemljama. Ona ima zaštitu sa alufolijom”, pojasnio je Jovanović na  promociji nove ambalaže.

    On je naveo da je prelazak na novu ambalažu pripreman tri meseca i dodao da se, za razliku od dosadašnjih projekata, ovom pristupilo kompletnoj izmeni ambalaže.

    Pre četiri meseca urađena je nova ambalaža bačvi od 60 i 200 litara, podsetio je on  i najavio da u Rafineriji ulja Modriča planiraju da do kraja godine bude izmenjena ambalaža svih proizvoda.

    Dizajner etikete je Vanja Marinković, dok je najbolji dizajn ambalaže na javnom konkursu ponudio Mirza Imamović iz Gradačca.

    U Rafineriji ulja u Modriči  juče je predstavljena nova ambalaža u kojoj će se proizvodi do kraja maja pojaviti u BiH, a do kraja ove godine na ostalim tržištima.
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE