Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Fiat i Mazda najavljuju saradnju

    Kompanije Fiat i Mazda potpisale su neobavezujući Memorandum o razumevanju za razvoj projekta i proizvodnju novih sportskih automobila (roadstera) brendova Mazda i Alfa Romeo.
     
    Kompanije bi trebalo da potpišu finalni ugovor u drugoj polovini ove godine. Predstavnici kompanija su se, takođe, složili da razmotre i opcije za dalju saradnju na području Evrope. Novi automobili biće zasnovani, kako je saopšteno, na budućoj generaciji Mazde MX-5 sa zadnjim pogonom.
     
    Fiat i Mazda će proizvoditi dva različita modela, stilski prepoznaljivih izgleda u skladu sa specifičnostima svojih brendova. Oba roadstera sa zadnjim pogonom imaće sopstvene game motora koji su karakteristični za te brendove. Kako je predviđeno, oba modela će se proizvoditi u Japanu u Mazdinoj fabrici “Hirošima”. Početak proizvodnje Alfa Romeo modela najavljen je za 2015. godinu.
     
    “Formiranje alijansi koje dorpinose razvoju proizvoda i naprednih tehnoloških rešenja jedan je od strateških ciljeva naše kompanije. Memorandum koji smo potpisali sa kompanijom Fiat prvi je korak u tom pravcu,” izjavio je Takaši Jamanuči, predsednik i generalni direktor kompanije Mazda.
     
    On je dodao da je izuzetno značajno sarađivati sa tako prestižnim brendom kao sto je Alfa Romeo na novom sportskom automobilu koji će biti zasnovan na budućoj generaciji MX-5. Taj model je ikona kompanije i važi za najprodavaniji roadster svih vremena.
     
    Generalni direktor kompanije Fiat Serđo Markione je izjavio da će partnerstvom sa Mazdom ostvariti saradnju sa liderom u segmentu kompaktnih sportskih vozila, kako proizveli uzbudljiv i stilski jedinstven roadster u skladu sa tradicijom Alfa Romea. Saradnjom sa „Fiatom“ na sportskim automobilima i energetski efikansim motorima „Mazda se nada da će unaprediti tešku finansijsku situaciju. „Mazda“ računa da bi mogla snabdevati „Fiat“, pored sportskog automobila, i energetski efikasnom „skajaktiv“ tehologijom.
     
    Za „Fiat“, koji je pod svoj kišobran stavio američki „Chrysler“, moguća saradnja značila bi da se osigura ulazak u Aziju, jer uprava kompanije nastoji da poveća prisustvo na tom tržištu zbog neizvesnosti sa kojima se suočava u Evropi i drastičnim padom prodaje.
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE