Vozači kamiona traže obilaznicu

Prvi efekti obilaznice oko Beograda, otkako su nedavno otvorene deonice od Batajnice do Dobanovaca i od Orlovače do Resnika, već se vide. Saobraćaj je rasterećen od kamiona i teretnjaka, pa ipak, iako su gužve manje, pojedini vozači imaju muke zbog nezavršenih silaznih i ulaznih rampi na koridoru koji je u nadležnosti JP „Putevi Srbije“. Mnogi se često opredeljuju i da naprave prekršaj kako bi savladali „prepreku“ i vratili se ili skrenuli na željeni put, pa time ugrožavaju svoju bezbednost, ali i bezbednost ostalih učesnika u saobraćaju.
 
Za neupućene, strance, komšije iz susednih gradova, pa i Beograđane koji nemaju potrebu da se često nađu na transverzali Batajnica – Bubanj potok, prva začkoljica je isključenje za Batajnicu. Ako se vozač nalazi na Novosadskom auto-putu u smeru prema Beogradu i želi da stigne do Batajnice ili Zemuna, mora da otvori četvoro očiju, jer ukoliko na vreme ne uoči nove znakove i ne isključi se kod skretanja za Nove Banovce, moraće da nastavi bar još 10-15 kilometara pravo, do Dobanovaca, a odatle ka željenoj destinaciji.
 
Putari kažu da će povratak na Stari novosadski put biti moguć tek kada se završe silazne rampe na prvom kilometru novoizgrađenog vijadukta.
 
– Od početka maja saobraćaj koji se odvija na auto-putu E-75 usmeren je prema novoizgrađenoj obilaznici oko Beograda, deonica Batajnica – Dobanovci – kažu u „Putevima Srbije“. – Na pomenutoj deonici saobraćaj se odvija dvosmerno, desnom kolovoznom trakom. Vozila koja saobraćaju iz pravca Novog Sada ka Beogradu, do centra grada dolaze preko novoizgrađene petlje „Dobanovci“, a oni koji idu u pravcu Batajnice i Zemuna, posebno naglašavamo da se obavezno isključe na petlji „Novi Banovci“.
 
Šoferi nailaze na sličan problem i kada izađu iz novog tunela „Straževica“, ukoliko hoće da umesto ka Avalskom putu ili Bubanj potoku, skrenu prema Rakovici. U tom slučaju moraju da od tunela nastave pravo do skretanja za Resnik, okrenu se na raskrsnici i vrate u smer koji ih vodi prema gradu. Ni vozila koja dolaze iz Rakovice ne mogu tek tako da skrenu u tunel koji će ih odvesti na obilaznicu, već moraju da „kruže“.
 
Mada sada poteškoće postoje, kada kompletna obilaznica i silazno-uzlazni putevi budu završeni, vozači će mnogo lakše i brže prelaziti distancu od Bubanj potoka do Batajnice. Pritom će novi koridor povezati i sva tri auto-puta – za Niš, Zagreb i Novi Sad. Prednosti novootvorene deonice obilaznice od Batajnice do Dobanovaca već vide oni koji putuju Novosadskim putem i žele da odu do Surčina ili aerodroma „Nikola Tesla“ jer više ne moraju da prolaze kroz grad.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE