Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Microsoft zaradio i na Facebook-u

    Poznata je ona poslovica da se novac lepi na novac, a potvrđuje je i podatak da je jedna od kompanija koja je izvrsno zaradila na Facebook-ovom izlasku na berzu i Microsoft. Ekipa iz Redmonda je, naime, još 2007. kupila udeo u Facebook-u za 240 miliona dolara, čime joj pripada 1,8% deonica. S početkom Facebook-ovog izlaska na berzu, Microsoftov udeo u ovoj kompaniji vredi 1,6 milijardi dolara.

    Naime, Microsoft je postupio u skladu sa ranijom najavom da će tokom Facebook-ove ponude deonica i on prodati 6,6 miliona komada u njegovom vlasništvu, kao i da je za to dobio 250 milouna dolara. Ovo znači da se Microsoftu ulaganje u Facebook od pre pet godina već isplatilo uz malu zaradu.

    Dve kompanije i inače imaju dosta bliske poslovne odnose, pa se u tom svetlu treba posmatrati nedavnu prodaju dela AOL-ovih patenata koje je Microsoft platio milijardu dolara, a Facebook-u ih je prodao za 550 miliona dolara. Deo je to šire strategije Microsoft-ove i Facebook-ove borbe protiv Google-a koja će se osim tržišnim smicalicama nastaviti i na sudovima. 

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE