Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Facebook povećava broj deonica u početnoj javnoj ponudi

    Kompanija koju je pre osam godina u sobi na Harvardu osnovao Mark Cukerberg povećaće broj ponuđenih deonica za oko 85 miliona, što znači da će se u petak na tržištu naći oko 422 miliona deonica, kazao je za Reuters izvor koji je želeo da ostane anoniman jer je ta informacija poverljiva.

    Zahvaljujući povećanom broju deonica i nedavno najavljenom podizanju njihove cene, Facebookova početna javna ponuda biće treća najveća u američkoj istoriji, nakon onih koje su inale Visa i GM. U Facebooku nisu želeli da komentarišu povećanje broja deonica o kojem je prvi put u utorak izvestio CNBC.
     
    Društvena mreža pokušava da iskoristi masovnu potražnju budući da usporavanje rasta broja korisnika i prihoda dovodi u pitanje dugoročni uspeh kompanije. Ta javna ponuda, najveća u Silicijumskoj dolini, zaseniće ponudu Google iz 2004. čija je vrednost iznosila oko dve milijarde dolara. Zbog velike potražnje Facebook je povisio raspon ciljne cene donica na 34 do 38 dolara po deonici, s ranije određenih 28 do 35 dolara.
     
    Time senjegova tržišna vrednost povećava na 93 milijarde do 104 milijarde dolara i konkuriše tržišnoj vrednosti kompanija kao što je Amazon.com, a premašuje onu Hewlett-Packarda i Della zajedno.
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE