Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Donacija za subotički dom „Kolevka“

    Zaposleni u kompanijama Coca – Cola Hellenic Srbija i Metro Cash&Carry, uz podršku predsednika Skupštine grada Slavka Paraća, i predstavnika Centra za socijalni rad, posetili su Dom za decu i omladinu ometenu u razvoju “Kolevka”.
     


    Tijana Marković (Coca-Cola Hellenic), Mirjana Čabrić („Kolevka“) i Jelena Popović (Metro Cash&Carry)


    Tom prilikom, mladima koji borave u ovoj ustanovi, donirali su namirnice, garderobu, igračke i sredstva za higijenu koje su prikupili, a nakon toga proveli su sa mališanima vreme u druženju i igri.

    “Izuzetno nam je zadovoljstvo da je u našoj akciji učestvovao veliki broj naših zaposlenih i da su nam se ove godine pridružili i zaposleni kompanije Metro Cash&Carry. Rad ove ustanove, požrtvovanost i ljubav sa kojom zaposleni u njoj rade, a prvenstveno mališani koji su ovde smešteni i njihove potrebe bili su motiv da pokrenemo donatorsku akciju. Nadamo se da ćemo je ubuduće proširiti i dobiti podršku drugih kompanija koje prepoznaju njenu važnost”, izjavila je predstavnica kompanija Coca – Cola Hellenic Srbija, Tijana Marković.

    U Domu za decu i omladinu ometenu u razvoju „Kolevka“ trenutno je smešteno oko 180 dece, uzrasta od novorođenčadi do 14 godina, sa različitim smetnjama u razvoju. Njih tridesetoro je pokretno, dok je više od stotinu štićenika vezano za krevet.

    “Svaki trenutak pažnje je od velikog značaja za decu koja provode detinjstvo u našem domu. Ovakve akcije su pokazatelj da u kompanijama postoje ljudi dobre volje koji žele da pruže pomoć mališanima kojima je najpotrebnija. Veliku zahvalnost dugujemo volonterima iz kompanija Coca – Cola Hellenic Srbija i Metro Cash&Carry koji su pokazali da je malo pažnje potrebno da se izmami dečiji osmeh”, istakla je direktorka Doma za decu i omladinu ometenu u razvoju “Kolevka”, Mirjana Čabrić.

    Donatorska akcija subotičkom domu “Kolevka”, jedna je od mnogobrojnih koje Coca-Cola Hellenic Srbija realizuje u saradnji sa svojim partnerima kako bi pomogla razvoj lokalne zajednice i ugroženim kategorijama stanovništva. Kompanija je domu uručila još jednu donaciju pre ove, a u planu je dalji nastavak pomoći toj ustanovi.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE