MasterCard pojednostavljuje kupovinu lansiranjem PayPass Wallet usluga
Kompanija MasterCard objavila je danas novu ponudu na globalnom nivou e usluge za banke, trgovce i partnere koje će kupcima ubrzati i olakšati kupovinu u prodavnicama ili putem interneta. PayPass Wallet (PayPass novčanik) usluge omogućavaju korisnicima da na siguran način obave plaćanje jednostavnim klikom miša, dodirom ekrana tableta ili prinošenjem pametnih telefona.
PayPass Wallet usluge pružaju tri različita rešanja – PayPass Acceptance Network (PayPass Online i PayPass Contactless), PayPass Wallet i PayPass API (PayPass aplikacioni programski interfejs). Ove usluge omogućuju dosledan doživljaj kupovine, bez obzira gde i kako potrošač kupuje, kao i paket usluga digitalnog novčanika i razvojne alatke kako bi se olakšalo povezivanje ostalih wallet-usluga s PayPass Online prihvatnom mrežom.
Kompanije American Airlines i Barnes & Noble biće među prvim trgovačkim partnerima koji će na svoje internet stranice dodati PayPass Online opciju plaćanja, a American Airlines će integrisati PayPass Wallet uslugu u svoje mobilne aplikacije.
„Potrošači žele da plaćanje obave bilo gde, bilo kako i bilo kada. Trgovci žele fleksibilnost i jednostavnu prihvaćenost digitalnog plaćanja kako bi povećali broj kupaca i u prodavnicama i na internetu“, izjavio je Ed Meklaflin, glavni direktor za plaćanja u nastajanju u kompaniji MasterCard. „Mi razumemo da kada je reč o plaćanju, nijedan novčanik neće prevladati. PayPass Wallet usluge pojednostavljuju proces kupovine tako što trgovcima, bankama i korisnicima pružaju više izbora i fleksibilnosti“.
Kompanija MasterCard će osigurati dostupnost PayPass Wallet usluga partnerima u trećem kvartalu 2012. godine, inicijalno u SAD, Kanadi, Ujedinjenom Kraljevstvu i Australiji, a zatim, postepeno i u ostalim zemljama. PayPass Wallet usluge će se vremenom proširiti kako bi potrošačima stvorile potpuni doživljaj kupovine pružajući im dodatne vrednosti i usluge: brzi uvid u stanje na računu pre obavljanja kupovine, kontrolu potrošnje i upozorenja primljena u stvarnom vremenu, kao i pružanje ciljanih ponuda, kupona i naprednih programa lojalnosti.