Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Rast prihoda Atlantic Grupe

    „Atlantic Grupa“ je u prvom kvartalu 2012. godine ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 1,05 milijardi kuna (oko 140 mil EUR), što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 7,9%. Dobit pre kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 44,4% na 134,2 miliona kuna (17,9 mil EUR), dok je neto gubitak nakon manjinskih interesa, pod značajnim uticajem negativnih kursnih razlika, iznosio 6,3 miliona kuna.


    Na ukupan rast prihoda od prodaje „Atlantic Grupe“ u prvom kvartalu 2012. uveliko su uticale dvocifrene stope rasta Strateških poslovnih područja Kafa, Slatko i slano, Zdravlje i nega, te Delikatesni namazi.
     
    Prvo tromesečje obeležila je reorganizacija poslovanja nakon uspešne integracije „Droge Kolinske“ u sastav „Atlantic Grupe“. Kompanija je uvela novu organizacijsku strukturu koja se temelji na šest Strateških poslovnih područja (Kafa, Slatko i slano, Delikatesni namazi, Pića, Zdravlje i nega te Sportska i aktivna ishrana), četiri Strateška distribucijska područja (Hrvatska, Slovenija-Srbija-Makedonija, HoReCa, Internacionalna tržišta) i Tržište Rusije.
     
    Prema najavama, u prvom kvartalu nastavila se druga faza konsolidacije proizvodnje unutar „Atlantic Grupe“ te je proizvodnja „Multipower“ pića preseljena od ugovornog proizvođača u sopstvene kapacitete u Rogaškoj Slatini.
     
    Hrvatsko tržište ostaje najveće pojedinačno tržište „Atlantic Grupe“ s udelom u ukupnoj prodaji od 26,3%, a slede tržište Srbije s 24,9%, Slovenija s 12%, BiH s 8%, ostala regionalna tržišta s 5,8% te zapadnoevropska tržišta s 9,1%. Tržište Rusije i istočne Europe s udelom od 4,3% u prihodima od prodaje beleže najveći rast od 33,2%. Ostala tržišta učestvuju u prihodu s 9,6%.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE