Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    LAV pivo predstavilo novi vizuelni identitet

    Kompanija Carlsberg Srbija, sa svojim brendom LAV pivo, organizovala je jedan od najoriginalnijih pivskih događaja u Srbiji i regionu, koji je okupio skoro 2.000 građana, ljubitelja piva i zabave. Ovaj jedinstveni događaj organizovan je sa ciljem da se na autentičan način pruži podrška novom vizuelnom identitetu brenda uz učešće što većeg broja ljudi.
     


     
    Kompanija Carlsberg Srbija, nakon opsežnog istraživanja, odlučila je da vodeći brend LAV pivo potrošačima ponudi novi vizuelni identitet. Za LAV pivo, ovo je do sada jedna od najvećih i najznačajnijih promena od 1892. godine kada je osnovana pivara u Čelarevu i deo je velike kampanje koja će svim pivopijama u Srbiji doneti još mnogo nezaboravnih iznenađenja. Nov način komunikacije i vizuelni identitet pružiće potrošačima mnogo više od očekivanog. Novi LAV će za sve prave LAVove u srcu pokrenuti mnoga važna pitanja, učiniće momente iz svakodnevnog života lepšim i ohrabriti ljubitelje piva da “rade kako misle i žive kao lavovi!”
     
    Zahvaljujući kontinuiranom i velikom uspehu u poslednjih nekoliko godina, postojanosti u kvalitetu i značajnim inovacijama koje su sledile jedna za drugom, LAV je postao sedmi najveći lokalni brend u okviru Carlsberg Grupe u Evropi. Zahvaljujući pažljivo pripremljenoj strategiji, kompanija planira da u narednom periodu nastavi napredak LAV brenda na tržištu i da udvostruči zaradu pre kamata i oporezivanja i na taj način zabeleži porast tržišnog učešća ovog brenda za po 2 procentna poena godišnje u naredne tri godine. Kao deo poslovnih planova, za početak leta Lav priprema još nekoliko značajnih inovacija, potpuno novih na tržištu piva u Srbiji. Pored novog vizuelnog identiteta, LAV pivo će uskoro biti dostupno u 0,4l nepovratnoj staklenoj ambalaži, novoj vrsti ambalaže ponuđenoj po tržišnoj ceni prihvatljivijoj za potrošače. Ova ambalaža je potpuni novitet na srpskom tržištu piva. Druga LAV inovacija odnosi se na specijalno proširenje portfolija s ciljem da se potrošačima pruži osveženje u najtoplijim letnjim danima. Krajem aprila, LAV će predstaviti nove ukuse LAV Twista: pomorandža i grejpfrut. Sve aktivnosti koje će uslediti u narednom periodu rezultat su kompanijske odluke da se naročito fokusira na potrebe kupaca. LAV će bez sumnje biti i dalje odan fudbalu, a jedna od novosti je i sponzorstvo TV prenosa Evropskog prvenstva u fudbalu EURO 2012. 
     
     
     Rapih Zigerlig, generalni direktor Carlsberg Srbija


    „Naš primarni cilj je da kroz kvalitetnu kampanju, najrazličitije aktivnosti na tržištu, pružimo našim potrošačima sve što očekuju od piva: zanimljivu komunikaciju, dobru zabavu, druženje koje ih povezuje sa ljudima, da im omogućimo da stvore nova i ožive stara prijateljstva, učinimo trenutke nezaboravnim i još mnogo toga. Kao i do sada, LAV pivo i dalje namerava da neguje iste vrednosti po kojima je već duži vremenski period prepoznatljivo, ali uz znatno intenzivniji pristup potrošačima. Na taj način, LAV dokazuje vernost milionima potrošača koji godinama unazad prepoznaju njegovu inovativnost, snagu, odlučnost, nepokolebljivost, izdržljivost i sve druge LAVovske osobine. Krajnji cilj je da LAV nastavi rast, opravda poverenje ljubitelja piva i osvoji vodeću poziciju na tržištu piva u Srbiji,“ istakao je Ralph Zigerlig, generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija.
     
    LAV kampanja koja predstavlja novi vizuelni identitet pokrenuta je 16. aprila, a obeležena je specijalnim događajem organizovanim 28. aprila. Ovaj jedinstveni događaj predstavlja početak nove ere za LAV pivo, ali će ostati i zapamćen kao jedan od najautentičnijih događaja na našem tržištu i u regionu. Malo manje od 2.000 ljubitelja piva i građana učestvovalo je u ovom događaju i tako dalo svoj doprinos najvećem pivskom spektaklu ikada viđenom u Srbiji i Beogradu. 
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE