Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Jeste li možda vi onaj iritantni kolega na poslu?

    U svakoj kancelariji postoji zaposleni koji preglasno žvače, ostavlja prljave šoljice iza sebe ili koji stalno priča o svojim poslovnim aktivnostima. 
    Bez obzira na to koliko određena osoba bila vešta i dobra u svom poslu, neće biti omiljena i uspešna ako pritom iritira druge ljude. Upravo tom tematikom bavila se Džodi Glikman u svojoj knjizi ‘Great on the Job’. Ona pojašnjava da neprilično ponašanje određenog zaposlenog smanjuje njegove šanse za napredak. Otkrivamo vam koje su to najčešće greške prema ovoj autorki.
     

    Preglasno pričanje telefonom
     
    Svi ponekad izgubimo kontrolu i počnemo da vičemo tokom telefonskog razgovora, ali nekima je to navika. To su oni ljudi u kancelariji koji toliko glasno pričaju telefonom da cela kompanija zna sve njihove privatne i poslovne probleme. Osim toga, vrlo je nepristojno stavljati sagovornike na spikerfon te koristiti glasno biranje jer to sve ometa kolege. To je sve u najmanju ruku nepristojno ponašanje. 
     

    Glasno slušanje muzike
     
    Vaš računar i vaš sto ulaze u vaš privatni prostor. No, muzika sa računara, posebno ako je glasno slušate, ne ostaje u granicama vašeg prostora. To može biti vrlo problematično. Ako baš imate strašnu želju da slušate glasnu muziku, nabavite slušalice i zatvorite vrata da drugi ne čuju muziku koja dopire iz vaših slušalica.
     
     
    Neuredno radno mesto
     
    Postupci poput ostavljanja prljavih šoljica i čaša okolo, ostavljanja mrvica posle jela ili zaboravljanje hrane koju niste pojeli do kraja šalju jako lošu poruku o vama. To pokazuje  da takve osobe očekuju da drugi spremaju za njima te da je njihovo vreme važnije od vremena drugih ljudi.
     

    Deca u kancelariji
     
    Dovođenje dece u kancelariju jednom ili dvaput godišnje prihvatljivo je ponašanje. No, ako vaši potomci počnu navraćati nešto češće, postaće smetnja jer drugi zaposleni neće moći da se koncentrišu na rad.
     
     
    Neprestano žaljenje


    Sigurno i vi na svome radnom mestu imate nekog kolegu koji stalno nabraja što je uradio, šta trenutno radi i šta još planira da radi. Njihova priča vrti se samo oko toga, a drugim zaposlenima je to iritantno. Zašto? Zato što ispada da samo ta osoba radi, a svi drugi zabušavaju. Vrlo brzo kolege počinju da izbegavaju takvu osobu jer je naporna. Ako se prepoznajte u tim karakteristikama, počnite da menjate navike.
     

    Ignorisanje drugih


    Niko ne kaže da na poslu trebate da sklapate doživotna prijateljstva, ali prema kolegama trebate pokazati poštovanje jednako onom koje očekujete za sebe. Što to tačno znači? Recimo kad se idući put budete vozili liftom, umesto da besomučno kucate poruke na mobilnom telefonu, pogledajte u čoveka pored sebe, možete mu se osmehnuti, a i uputiti neku pristojnu rečenicu. Pristojna komunikacija poželjna je i na svim drugim mestima u radnom okruženju.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE