Zagreb dobija tržni centar Point

Projekt gradnje trgovačkog centra u zagrebačkom naselju Vrbani, koji je grčki nekretninski fond BlueHouse Capital preuzeo od Brune Orešara, dobio je službeno ime – šoping-centar Point.

Iako predstavnici investitora, koji će u projekt uložiti 50 miliona eura, nerado govore o Orešarovoj ulozi, doznaje se da je njegov vlasnički udeo minimalan i da će kroz neko vreme biti potpuno istisnut.

Pedeset miliona eura vredna gradnja šoping centra na Vrbanima III započeta je ovog proleća, a završetak radova planiran je za proleće 2013. Iza projekta stoje grčki Bluehouse Capital fond i Zagrebačka banka, koja kreditno potpomaže deo investicije. Za razvoj je pak zadužena kompanija Sonae Sierra, koja je osmislila Point kao kvartovski šoping-centar.

– Ovaj šoping centar relativno je malen i fokusiran na komšiluk, Vrbane i zapadni deo grada, što je u Hrvatskoj jedinstven koncept, rekao je Džefri Sujar Blanko iz portugalske kompanije Sonae Sierra, ignorišuži zasićenost zagrebačkog tržišta šoping kvadratima i činjenicu da kvartovski trgovački centri nisu retkost u gradu.

Za razliku od destinacijskih šoping-centara u koje kupci ciljno putuju i u kojima duže ostaju, u Pointu stanovnike Vrbana i Jaruna, glavnu ciljnu grupu, misle privući više puta nedeljno sportskim sadržajima, kvalitetnijom gastronomskom ponudom umesto fast food lokala i velikom terasom na drugom spratu, na kojoj planiraju različita događanja.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE