Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Zelena četvorka“ uredila Gerantološki centar

    Zaposleni u četiri najveće revizorske kuće uredili su zelene površine, zasadili cveće i okrečili krug  u okviru Gerontološkog centra na Bežanijskoj kosi kako bi njegovi stanovnici dočekali praznike  u novom i lepšem okruženju. Vodeće revizorske kuće, poznate u svetu kao „Velika četvorka”, KPMG, Deloitte, PricewaterhouseCoopers i Ernst & Young, treću godinu zaredom organizuju akciju pod sloganom „Zelena četvorka“ u želji da pruže svoj doprinos zajednici u kojoj posluju.
     
    „Volonteri iz četiri vodeće revizorske kuće koje posluju u Srbiji su akcijom uređenja i krečenja dvorišta i  sadnjom cveća, pokazali solidarnost i preuzeli odgovornost za naše najstarije sugrađane  iz Gerontološkog centra na Bežanijskoj kosi. Pred praznike koji nam dolaze, drago mi je da smo okruženje ovog centra učinili lepšim i čistijim. Takođe, koristim priliku da se zahvalim svim učesnicima i pozovem i druge kompanije da se priključe sličnim akcijama i time doprinesu sredini u kojoj rade i žive“ – reči su Brankice Jovanović, direktorke Gerontološkog centra Bežanijska kosa.
     
    Timskim uređenjem Gerontološkog centra Bežanijska kosa, revizorske kuće su pokazale da recesija nije prepreka ka zaštiti i unapređenju životne sredine. Volonterskoj akciji četiri vodeće revizorske kuće u Srbiji, svoj doprinos akcijom fotografisanja izložbe uskršnjih jaja u Gerontološkom centru, pružili su i polaznici projekta „OkO ulice„.
     
    „Zahvaljujući vodećim revizorskim kućama u Srbiji, okupili smo se sa polaznicima i dali svoj doprinos  akciji koju organizuje „Velika četvorka“. Fotografije koje polaznici naprave u Gerontološkom centru Bežanijska kosa predstavićemo na jednoj od izložbi“ – izjavio je Dragan Kujundžić, fotograf i osnivač „OkO ulice“ iz Asocijacije fotografskih autora.
     
    Zajedničkom akcijom uređenja revizorske kuće žele da pruže primer da se, uprkos konkurentskim odnosima, ostvarivanje viših „zelenih” ciljeva može ostvariti kroz zajedničke napore lidera na tržištu.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE