Uskoro i „hejtovanje“ preko Fejsa?

Kompanija „TechCrunch“, koja je 2010. objavila kako će Fejsbuk „izbaciti“ dugme „Like“ za ceo Internet, sada je najavila kako najveća društvena mreža planira i uvođenje opcije „Hate“.


Prema Facebook-ovim istraživanjima, korisnici sakupe 2,7 milijardi „lajkova“ i komentra dnevno, a sa novom „hejt“ opcijom, u kompaniji smatraju da će ovaj broj biti minimum udvostručen, piše sajt digg.com.
 
Popularne stranice na Facebook-u uključuju Lejdi Gagu, Dizni i Mančester Junajted, a svaka od njih ima preko 20 miliona „lajkova“. Mnogi u kompaniji smatraju da bi „hejt“ lako nadmašio te cifre.
 
Kada je „Like“ opcija zvanično objavljena, Mark Cukerberg dao je okvirna predviđanja da će biti preko milijardu „lajkova“ širom mreže u samo prvih 24 sata. Izvori u Fejsu kažu kako Mark očekuje dve milijarde „hejtova“ prvog dana.
 
Studije koje je objavio Fejsbuk pokazuju žalosne činjenice da ljudi više „mrze“ stvari na internetu nego što im se sviđaju.
 
Takođe se povela i debata o tome da li bi novo dugme trebalo da se zove „Hate“ (mrzim) ili „Dislike“ (ne sviđa mi se).
 
Još neke opcije koje su za sada u razmatranju su „Meh“ (dosadno), „Love“ (volim), „Who Cares“ (koga briga), i „+11“, ali se strahuje da bi to izazvalo pravu ekslopziju „osećanja“.
 
Prema nekim izvorima ni „Hate“ dugme nije sigurna opcija. Vode se velike debate oko toga u okviru same kompanije, ali ova nova opcija uklopila bi se u fejsbukovu misiju da „sagradi alate koji će pomoći ljudima da se spoje sa onima sa kojima žele i dele ono što žele“, bilo da je u pitanju ljubav ili mržnja.
 
– Zaista se nadam da nikada nećemo videti „hejt“ dugme. Dovoljno je mržnje u svetu ovakav kakav je – rekao je Robert Skobl iz kompanije.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE