
Koliko vredi svaki korisnik Facebooka?
Izlazak Facebooka na tržište pokazalo je finansijsku vrednost svakog korisnika društvene mreže.
Mark Zuckerberg je svoje bogatstvo stekao, između ostalog, prodajom reklamnog prostora na Facebooku, ali pošto mu to nije bilo dovoljno odlučio je da na tržište plasira akcije svoje društvene mreže.
Prema zadnjim podacima akcije Facebooka su postigle konačnu cenu od 44,10 dolara, a to znači da društvena mreža grubo vredi oko 104 milijarde dolara.
Što se tiče korisnika, prema službenim podacima Facebooka svakog meseca aktivno je oko 850 milionna ljudi širom sveta.
Kako bi dobili okvirnu vrednost svakog korisnika moramo podeliti tržišnu vrednost Facebooka, 104 milijarde dolara, sa ukupnim brojem aktivnih vlasnika računa, 850 miliona, što znači da je svaki čovek na društvenoj mreži „težak“ oko 122 dolara.
Iako je ova računica zabave radi, ona nam pokazuje pravu, finansijsku vrednost svakog pojedinačnog korisnika i šta bi se moglo dogoditi Facebooku ako samo nekoliko miliona nezadovoljnih ljudi odluči da ode sa društvene mreže.