Najbeskorisnije marketinške fraze

Ukoliko vaša kompanija u procesu prodaje, oglašavanja ili marketinga koristi neke od sledećih izraza, vreme je za promenu strategije:
 
“Nadmašiti očekivanja”
 
Nadmašiti nečija očekivanja je hvale vredan cilj kojem bi svaka kompanija trebala da teži, ali tu biste poruku umesto sa krajnjim korisnicima trebali da razmenjujete interno sa kolegama. Dopustite potrošaču da sam odluči koja su njegova očekivanja.
 
“Usredotočeni na kupca”
 
Ukoliko se već hvalite kako je vašoj kompanji kupac uvek na prvom mestu, nastojte da to i potkrijepite konkretnim rezultatima (brzi odgovori na pritužbe, konstantna dostupnost, prilagođeni procesi ili sistemi…)
 
“Najbolji u klasi”
 
Ova poruka za sobom povlači dva problema. Prvi – ko definiše vašu klasu i drugi – ko određuje ko je u njoj najbolji (najčešće je to u oba slučaja upravo vaša kompania). Ukoliko ste zaista najbolji, potrudite se to i da dokažete. Detaljno obrazložite svoja dostignuća, priznanja i rezultate. Kupcu ne treba onaj ko je najbolji u klasi, već onaj koji je najbolji za njega.
 
“Jedinstvenost”


Svaka kompanija sebe vidi kao unikatnu snežnu pahulju, ali ukoliko potrošač razmišlja o angažovanju vaše kompanije reč “jedinstveno” ne znači mu ništa. Potrošač ne želi “jedinstveno”. On želi “bolje” pa mu stoga objasnite zašto biste za njega vi bili bolji izbor.
 
“Dodana vrednost”


Ovaj se termin često koristi kad se potrošaču želi dati do znanja kako će za svoj novac dobiti više od onog što je platio. Umesto ispraznih fraza, potrudite se da objasnite potrošaču sve prednosti onoga što mu nudite.
 
“Stručnost”


Pustite potrošača da sam odluči koliko ste stručni. Fraze poput “Web 2.0 stručnjak” neki mogu pročitati kao: “Igramo se sa video zapisima i aplikacijama”. Umesto toga pokažite kupcu primere kojima ćete potkrepiti svoje tvrdnje o stručnosti.
 
 
“Partneri”


Dugotrajni poslovni odnosi mogu biti sjajni, ali pravo partnerstvo neće se ostvariti dok zajedno ne posegnete u istu blagajnu. Možda će jednog dana klijent na saradnju i gledati kao partnerstvo, ali će o tome odlučiti vaši rezultati, a ne marketing.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE