„Anti gadžet“ kampanja za odmor bez društvenih mreža

Nova „Anti gadžet“ kampanja koju je pokrenulo poznato australijsko odmaralište Port Stephens Beachside Holiday Parks iz Novog južnog Velsa apeluje na sve zavisnike od gadžeta da ih se odreknu tokom odmora i da kvalitetno uživaju sa svojim pravim prijateljima, prenosi sajt www.eglobaltravelmedia.com.au
 
Pored akcije „Plati 3, ostani 4“, kojom odmaralište nudi mogućnost uštede svojim gostima, tu su i brošure „My space“ za novu „anti gadžet“ kampanju, ukrašene interesantnim slikama ljudi koji uživaju u odmoru baveći se raznim aktivnostima, a slike su dopunjene i duhovitim natpisima.

Slogani su se poigravali rečima iz popularnih društvenih mreža i gedžeta, pa se kaže da turisti svoje lice (face) stave u pravu knjigu (book), da gledaju delfine i kitove ispod mora (eye a pod) umesto da koriste ajpodove i da pecaju u realnom svetu umesto na kompjuteru. Turisti se, takođe, ohrabruju da surfuju po talasima, a ne po mreži,  i da igraju tenis sa prijateljima preko mreže umesto da pričaju sa virtuelnim prijateljima na društvenoj mreži.

“Mi znamo da su ajfonovi, ajpodovi i društvene mreže potpuno integrisani u svakodnevni život čoveka, ali osećamo da je ljudima potrebno vreme bez tih spravica kako bi se povezali sa pravim svetom,” kaže Medelin Kosmen, PR Port Stephens Beachside Holiday Parks-a koji je organizovao kampanju.

“Svima nam je potrebno da pronađemo vremena da se povežemo sa prirodom, nama samima, porodicom i prijateljima – lice u lice.”

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE