Završena kampanja „Štedimo energiju – investirajmo u budućnost“

Proglašenjem tima Vist2, predstavnika Gimnazije Svetozar Marković iz Jagodine, za pobednika srednjoškolskog takmičenja u Čačku je završena kampanja „Štedimo energiju – investirajmo u budućnost“.
 
Predsednik Izvršnog odbora Čačanske banke Aleksandar Ćalović sa nagrađenima
 
Tročlana ekipa Gimnazije Svetozar Marković iz Jagodine sa radom „Uštedite štedeći energiju“ pobednik je srednjoškolskog takmičenja „Štedimo energiju – investirajmo u budućnost“.
 
Pet timova, koji su se plasirali u finale takmičenja, javno su prezentovali radove na teme energetske efikasnosti i obnovljivih izvora energije pred publikom i stručnim žirijem koji je radio u sastavu Rade Ostojić iz Ministarstva životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja i profesori Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu Dragan Šešlija i Vojin Grković.
 
Po rečima zamenika predsednika Izvršnog odbora Čačanske banke Aleksandra Ćalovića, koji je finalistima uručio vredne nagrade, takmičenje je organizovano kao značajan deo kampanje, koju je Banka realizovala u cilju podizanja svestnosti o značaju racionalne potrošnje energije.
 
Pobednički tim je za školu osvojio kompjuter, projektor i platno za projekciju, a svaki član tima je dobio po laptop. Svi članovi drugoplasiranog tima „Gimnazijalac“, predstavnika Čačanske gimnazije i trećeplasiranog tima „Užičke štediše“, iz Užičke gimnazije dobli su po audio plejer iPod nano, dok su članovi ekipa „Masters Team“, predstavnika Tehničke škole Beograd iz Železnika i „Štedljive sijalice“, predstavnici škole Nikola Tesla iz Jagodine, koji su podelili četvrto mesto dobili po iPod shuffle.
 
Takmičenje, čiji je cilj bio da animira što veći broj mladih ljudi da usvoje dobre navike i na vreme počnu da razmišljaju o potencijalima ušteda, izazvalo je veliko interesovanje među srednjoškolcima. U kreiranju video spotova na temu energetske efikasnosti i obnovljivih  izvora energije, učestvovala su 52 tima iz 32 škole širom Srbije.
 
Takmičenje srednjoškolaca samo je jedan segment kampanje koja je za kratko vreme uspela da animira veliki broj građana. U promotivnoj akciji Energy doctor 50 vlasnika domaćinstava i poslovnih prostora u Užicu, Čačku, Kragujevcu i Novom Sadu dobilo je besplatne preglede objekata i stručne preporuke za uštedu energije. Konferencije, održane u Beogradu, Čačku i Kraljevu, okupile su više od 150 menadžera malih i srednjih preduzeća koji su od eminentnih stručnjaka direktno dobili odgovore na pitanja o primenama energetski efikasnih mera u proizvodnji i uštedama koje mogu da ostvare uvođenjem energetskog menadžmenta i novih pravila u svoje firme.
 
Svečanim uručivanjem nagrada finalistima takmičenja , završena je kampanja „Štedimo energiju – investirajmo u budućnost“ koju je inicirala Čačanska banka u saradnji sa Green for Growth Fund iz Luksemburga. Za realizaciju kampanje bio je zadužen konsultantski tim koji je okupila marketinška agencija MaxNova Creative iz Beograda.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE