Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    3 strategije koje su koristili HUDINI, DIZNI I FRENK SINATRA kako bi stvorili svoj kult ličnosti

    Ovi ljudi su postigli veliki uspeh, a veoma jak elemenat njihove karijere bilo je građenje ’zvezde’ odnosno kulta poznate ličnosti. To je magični začin koji čini da drugi žele da vas slušaju i prate.

    Neke od ovih strategija će vas zapanjiti, inspirisati ili uznemiriti ali ukoliko dobro obratite pažnju na njih možete unaprediti svoje poslovanje i život, piše ’Let’s reach success’.

    1. Hudinijeva strategija

    On je najveći svetski majstor nestajanja, a retko ko može da mu parira kada je zadivljavanje publike u pitanju. Ipak nisu samo misterije i izlazak iz magične kutije ono što ga je učinilo toliko uspešnim. On je bio kralj zabave i neizvesnosti. Prihvatao je najneverovatnije izazove i stvarao je veliku tenziju među publikom. Ostajao je u mraku ili iza scene puštajući publiku samo da čuje šuštanje i zveckanje njegovih rekvizita dok on minutima ne bi izlazio. Tenzija bi rasla, ljudi su čekali da izađe i pojavi se živ i zdrav na sceni, ali njega i dalje nije bilo. Šta li mu se dogodilo? Da li je baš ovo njegov kobni nastup? Odakle će se pojaviti?… bila su samo neka od pitanja. Vreme je izuzetno sporo proticalo, neizvesnost je rasla… Odna odjedmom, u trenu, zavesa pada, on se pojavljuje i sledi gromoglasan aplauz. Hudini je odlično znao kako da upravlja pažnjom vešto koristeći ljudske emocije.

    Dakle, slične tehnike treba da primenite i u vašem životu. Unapredite svoje tehnike javnog govora i glume. Primenite ih naročito ukoliko imate priliku da govorite javno pred drugima. Napravite malu promenu i pauzu u izlaganju da deluje kao da ste nešto pogrešili. U pitanju su detalji, a detalji uvek ostaju ljudima u glavi. Budite sigurni da to dobro praktikujete jer jedna od najbitnijih lekcija koje je Hudini naučio kao dete jeste da nisšta ne improvizuje na sceni.

    1. Diznijeva strategija

    Ukoliko ste ikada pročitali poznatu rečenicu Džerija Veintrauba „Ukoliko prestanem da pričam znajte da sam mrtav“ pročitajte priču koju on deli sa Voltom Diznijem. Ovaj poznati preduzetnik je obnovio Sinatrinu karijeru, napravio veliku turu za Elvisa i jednostavno je veliki producent u industriji zabave.  Kao mlad agent trebalo je da se sastane sa Diznijem u Los Anđelesu. Kada je stigao do njegove kancelarije čekao je čak pet sati da bude primljen. Uznemiren i pomalo uplašen prolazio je dugačak hodnik u kojem su bili predstavljeni svi Diznijevi oskari. Kada je ušao u njegovu odgromnu kancelariju video je da je Volt fokusiran na određeni crtež. Kratko su popričali, Dizni je rekao šta želi i Džeri se složio.

    Džeri nije mogao a da ne oda počast Dizniju koji je učinio da stavljanje njegovih dostignuća u prvi plan govore za njega. Ono što iz ovoga treba da naučite jeste da: Onaj do koga nije lako doći se više vrednuje. Naravno ne treba da preterate i da glumite da ste nešto što niste, ali ne morate ni da budete 24/7 dostupni za svakoga.

    1. Sinatrina strategija

    Karijera Frenka Sinatre obeležena je alkoholisanjem, druženjem i razvratom. I pored svega toga on je bio u stanju da ima zavidnu muzičku karijeru, film i biznis zajedno. Svi su se pitali kako mu uspeva. On je poznat po tome da je bio veoma nemilosrdan prema uskom krugu ljudi koji su bili oko njega. Okruživao se ljudima visokog položaja od kojih je želeo da uči i suptilno ili manje suptilno prihvatao njihov obrazac ponašanja. Upijao bi crte ličnosti, delove karaktera, nijanse u ponašanju, fraze i sve zajedno ih oblikovao u svoj karakter.

    Upravo ovo i vi treba da uradite u svom životu. Okružite se uspešnim ljudima od kojih imate šta da naučite. Ništa nije statično zato stalno treba da učite i postajete ono što želite upravo od ljudi koji to već jesu. Džordž Kluni se ugledao na Keri Granta, Sinatra na hemfri Bogarta, Cezar na Aleksandra Velikog… To je pozitivan model koji treba slediti.

    [preporucene_vesti ids=“87299, 114470″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: pixabay/printscreen

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE