Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    3 reči koje je najbolje izbegavati u mejlovima

    Sajt The muse objavio je nove savete na temu pisanja mejlova i kako da unapredite svoju komunikaciju time što nećete koristiti sledeće reči.

    1. Zapravo

    Kada često koristite ovu reč pomalo zvučite nadmeno. Prvenstveno, ona se najčešće koristi kada ispravljate nekoga ili pokušavate da objasnite da ste zapravo vi u pravu i da su stvari zapravo ovakve, a ne takve kao što je neko drugi kazao. Umesto toga koristite reči: definitivno, vidim, razumem, ima smisla, razumljivo, odlično zapažanje ali…

    1. Izvinite

    Trudite se da ne govorite izvinjenja osim u slučaju kada ste zaista zaslužili da to kažete. Čak i kada ste zaista krivi trudite se da umesto ’Žao mi je’ kažete ’Izvinjavam se’ jer je ovo prvo previše korišćeno i polako te jake reči gube značaj u svakodnevnoj komunikaciji. Naročito kada je reč o poslovnoj komunikaciji naglasite da se izvinjavate što ste prevideli nešto, a ne da vam je žao što ste nešto upropastili. Na taj način se nećete dodatno ponižavati.

    1. Ja

    Nije samo reč o korišćenju reči JA već o celom konceptu fokusiranostu na vašu personu koja je neprestano u centru pažnje. U poslovnoj komunikaciji kada često koristite ja, meni, mi može zvučiti veoma nadmeno, a osoba sa kojom se dopisuje stvoriće utisak da pokušavate da se postavite kao nadređeni. Umesto ’Pošalji mi finalnu verziju kako bih se uverio da je sve u redu’ napišite ’Hajde da svi prođemo finalnu verziju kako bismo bili sigurni da će naš klijent biti zadovoljan’.

    [preporucene_vesti ids=“237530, 233985, 96119″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: pixabay

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE