
Otvoren kontakt centar u Valjevu
U Gradskoj kući u Valjevu otvoren je Kontakt centar koji će građanima omogućiti da brže i lakše dođu do potrebnih informacija o porezima, matičnim knjigama, dečjim dodacima, boračko-invalidskoj zaštiti, građevinarstvu i urbanizmu, inspekciji i komunalnoj policiji.
Pozivom na broj 014/294-999, koji se tarifira kao lokalni razgovor, građani će od službenika u gradskim odeljenjima dobiti odgovore na pitanja koja ih zanimaju, što im omogućava da ne lutaju od broja do broja u potrazi za informacijom, kao i da troše vreme na dolazak u gradsku upravu.
Član Gradskog veća Aleksandar Ranković kaže da će svi građani odgovore na tražena pitanja dobiti u roku od 48 sati, a u svakom odeljenju dva službenika su zadužena za kontakt sa građanima i to će im biti dodatni posao, tako da na ovom projektu neće biti novog zapošljavanja.
– Automatskom porukom građanima se saopštava koje informacije i iz kojih oblasti se mogu dobiti, pritiskom na određeni taster. Ukoliko je postavljeno neko od najčešćih pitanja, službenik će građaninu pustiti već snimljenu poruku, poput informacija kako se podnosi zahtev za zaključenje braka, prijava imena deteta, dobijanje lokacijske ili građevinske dozvole, načine i rokove izmirivanja poreza, nadležnosti i procedure u inspekcijskim poslovima. Otvaranjem Kontakt centra komunikacija između građana i organa lokalne samouprave će biti pojednostavljena i ubrzana“, objasnio je Ranković.
Radno vreme operatera Kontakt centra je svakim radnim danom od 8 do 14.30 časova.
Ovaj projekat je finansiralo Ministarstvo za državnu upravu i lokalnu samoupravu iz Fonda igara na sreću sa 1,6 miliona dinara.