
Stiže nova privatna robna marka 365 sa nižom cenom
Kompanija „Delez BH“ planira putem maloprodajnih objekata uvođenje asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda nove privatne robne marke „365“, sa nižom pristupačnom cenom, najavio je danas direktor „Delez group“ za BiH, Srbiju i Crnu Goru David van der Skuren.
On je na konferenciji za novinare u Banjaluci rekao da će prvi proizvodi te robne marke na području BiH biti plasirani krajem meseca, a da zatim sledi postepeno uvođenje u maloprodajne lance i ostalih proizvoda.
Van der Skuren je naglasio da je robna marka „365“ evropski brend, koji garantuje kvalitet i sigurnost proizvoda, te omogućava saradnju sa domaćim proizvođačima da proizvode ne samo za domaće, već i za druga evropska tržišta. On je najavio i promenu logotipa „Maksi“ i „Mini maksi“ prodavnica, koje će ubuduće, osim stilizovanog imena i njihove crvene i zelene boje, nositi i sliku lava – simbola gupacije „Delez“.
Belgijska kompanija „Delez“ je u julu kupila maloprodajnu mrežu „Delta maksi“, u čijem sastavu se nalazilo 450 maloprodajnih objekata u Srbiji, BiH, Crnoj Gori, Bugarskoj i Albaniji.