
Dobitnici nagrada na 18. Golden Drum festivalu
Početkom oktobra u Portorožu održan je 18. Golden Drum festival. Završen je Svečanom dodelom nagrada, a višečlani žiri dodelio je ukupno 39 Golden Drum i 46 Silver Drum nagrada, kao i 14 Grand Prix priznanja za najbolje ovogodišnje radove u kategorijama Singl i Multi kanal.
Sa 133 boda, agencija „Leo Burnett“ dobila je nagradu Zlatna mreža, za najbolju agencijsku mrežu na festivalu. Sa 93 boda, agencija „BV McCann Erickson Rumunija SRL“ osvojila je nagradu Zlatna ruža za najuspešniju agenciju na Golden Drum festivalu, dok je nagrada za najbolju robnu marku (Brand Grand pri) pripala kompaniji Vodafone.
U kategoriji specijalnih nagrada, Zlatan sat za najbolju integrisanu kampanju na festivalu pripala je agenciji „Leo Burnett SP.Z.O.O“, za kampanju pod nazivom „Tajne iza slika“ koja je kreirana za Nacionalni muzej u Krakovu u Poljskoj. Nagrada Virtuozo dodeljena je u dve kategorije – nagrada za najbolju kinematografiju pripala je Jiri Malek i Miši Rozema iz agencije „Savage“ iz Češke, dok je nagrađeni za najbolju ilustraciju Paolo Garcia iz agencije BBDO Rusija.
Četiri Grand pri nagrade su otišle u ruke agenciji „BV McCann Erickson Rumunija SRL“ za najbolju integrisanu i digitalnu kampanju, kao i za najbolji organizovani događaj i PR. Po jedan Grand pri osvojile su agencije „Leo Burnett SP.Z.O.O“ iz Poljske za najbolju direktnu kampanju i agencija „Rabarba“ iz Turske za najbolju inovativnu kampanju.