
„Lidl“ traži 20 lokacija za svoje objekte
Nemački diskontni lanac „Lidl“ trenutno u Srbiji ispituje dvadesetak lokacija odnosno gradova u kojima planira da otvori svoje objekte.
Dva grada u kojima će supermarketi biti otvoreni, kako Blic saznaje, jesu Valjevo i Novi Sad „Lidl“ trenutno u Srbiji ispituje dvadesetak lokacija odnosno gradova u kojima planira da otvori svoje objekte.
Upućni tvrde da „Lidl“ neće otvarati objekte sporadično jer poslovna politika te kuće predviđa da se prvo kupe i opreme lokacije, a potom da se gotovo u isto vreme otvori ceo niz njihovih prodavnica. Inače, „Lidl“ je poslovanje u Srbiji registrovao 22. decembra prošle godine. Osnivač firme je „Lidl Srbija supermarketi“, a osnivački kapital je 20.000 evra. Iz centrale „Lidla“ u Nemačkoj, „Blicu“ je prošlog meseca potvrđeno da trenutno preispituju „okvirne uslove i šanse u nekoliko zemalja, između ostalog i u Srbiji“.
Krajem maja ove godine spekulisalo se da će taj lanac sa poslovanjem u Srbiji startovati iz Novog Sada, jer je, kako su tada pojedini mediji prenosili, „Lidl“ bezecovao plac na Futoškom putu. Tada se, takođe, pisalo da to neće biti njihov jedini objekat u ovom gradu. Međutim, ta informacija nikada nije zvanično potvrđena ni od strane ove kompanije ni i od gradskih vlasti u Novom Sadu. „Lidl“ posluje u regionu: u Mađarskoj, Sloveniji, Bugarskoj, Grčkoj, a već nekoliko godina i u Hrvatskoj. Diskontne prodavnice obično se prostiru na površini od 1.000 do 2.000 kvadrata i roba je znatno jeftinija od konkurencije.
Ulaganja u te objekte nisu velika, roba koja se u njima nudi nije uredno složena na rafove veæ stoji na paletama ili u kutijama koje potrošači uglavnom sami otvaraju. U ponudi diskontnih prodavnica su uglavnom proizvodi trgovačkih marki ili manje vrsta istog artikla. Tako, na primer, diskonti u ponudi imaju samo dve-tri vrste čokolade ali, pošto je nabavljaju u velikim količinama, dobijaju i povoljnije uslove, odnosno niže su cene.