Najveće premijere sajma automobila u Frankfurtu

Najveći nemački, evropski, a po nekim pokazateljima i svetski proizvođač automobila je za svoj domaći, frankfurtski auto salon pripremio nastup s jakom, ako ne i najjačom postavom. Svaki brend unutar VW Grupe je u Frankfurtu zastupljen barem s jednim produkcijskim ili studijskim novitetom.

Pre svega tu je Volkswagen koji je u Frankfurtu predstavio dugo očekivani maleni gradski automobil, modela Up.
 
Malena i štedljiva motorizacija, kompaktne dimenzije, no opet dovoljna ponuda prostora i pristupačna cena glavne su odlike budućeg best-sellera.

Otišao je VW i korak dalje predstavljanjem električnog koncepta NILS. Radi se o neobičnom malenom vozilu za dvoje, kojem u VW predviđaju odlične prodajne rezultate za jedno 20-ak godina kada se ovakvi automobili počnu pojavljivati na saobraćajnicama.

Gotovo koncepcijski identičan koncept je predstavio i Audi. Radi se o modelu Urban Concept, no kunu se u Audiju da veze jedni s drugima nisu imali kad su smišljali ova vozila budućnosti. Tu je još jedan električni Audijev koncept. Radi se o studijskom, no najavnom modelu A2 čiji dolazak na tržište možemo očekivati do 2013.

Znatno realniji, no mnogima nedostižan automobil je redizajnirani Audi RS5 koji je prošao kroz uobičajene spoljašnje promene, kao što je optimizacija pogonskog sklopa i sl.

Potom, valja spomenuti ove, za naše prilike, realističnije brendove koji su u skladu sa svojim imidžom u Frankfurtu predstavili tržišno bliska vozila. Istina, u pitanju su koncepti, no koncepti iz kojih će se sasvim sigurno izroditi novi modeli. Naime, Škodin Mission L je ustvari manja Octavija kojoj se uskoro možemo nadati, dok je Seatov IBL svojevrsna najava sledeće generacije Exea.

Reč je valjda o testu koliko daleko poljuljani Seat može ići u kopiranju Audija bez da to kupci skupljeg branda ne zamere i odluče se za, na primer, BMW-a. Naime, prema IBL-ovom izgledu dalo bi se naslutiti kako će i ovaj put za podlogu produkcijskog modela poslužiti tada prethodna, no danas aktuelna generacija Audijevog A4.

 

Tu su još novi Bentley Continental GTC kojega se verovatno nećemo nagledati na našim ulicama, a još manje su šanse da ćemo negde sresti i model L’or Blanc iz Veyrona, koja se ustvari izdvaja tek novim ukrasima i sl.

Na kraju je, naravno, došao red na desert. Tačnije, na Lamborghini Gallardo LP 570-4 ST Trofeo, odnosno limitiranu, skoro pa trkačku seriju snage 570 KS. Ista će ubrzati do 100 km/h za 3,4 sekundi.

Tu je i nova generacija legendarne 911-ice. Kako je i uobičajeno s 911-icom na prvi bi pogled rekli kako nema mnogo promena, no tu bi se grdno prevarili jer ih je većina, kako je to uobičajeno, ispod kože. U svakom slučaju Porscheova uzdanica ozbiljno cilja na sam vrh svog segmenta, no i to je uobičajeno, zar ne?

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE