Privatne robne marke sve češća alternativa brendovima

Iako su se pojavili kao jeftina zamena za skuplje brendove velikih imena, privatne robne marke postale su im kvalitetna alternativa. Trgovinski lanci na taj način nude gotovo sve artikle koji se proizvode i distribuiraju, a najveće intresovanje je u oblasti prehrane i kućne hemije.
 
– Artikle smo birali od naših dobavljača, imamo ih 54 i uglavnom su domaći. I proizvodi su uglavnom domaći i čine 85% od ukupnog asortimana, a svakako da insistiramo na tome da oni prođu sve kontrole standarda pre nego što stignu u naše prodavnice“, rekla je za RTV Vojvodine Jovana Mićić iz „Univerexporta“.
 
Istraživanja u Nemačkoj pokazuju da je kvalitet privatnih robnih marki često bolji nego kod svetski poznatih brednova, kažu u Asocijaciji potršača Srbije i dodaju da takvu sliku žele da vide i u Srbiji.
 
Oni insistiraju na poštovanju Pravilnika o pakovanju i označavanju proizvoda, ali i novijih direktiva Evropske unije koje pored ostalog traže i obavezno ispisivanje zemlje porekla.
 
– Pored toga postoji obaveza da se istakne količina kalorija, kao i sadržaj masti, ugljenih hidrata, belančevina, soli i šećera. Sve dok trgovinski lanci to ne poštuju ili ne donesu mi ne možemo biti zadovoljni, ali ide se ka tome nadam se – naglasila je Lela Tasić iz Asocijacije potrošača Srbije.
 
Poslednjih godina, posebno u Evropi, zabeležen je znatan porast prodaje privatnih robnih brendova, pre svega u marketima u kojima je čak 45% takvih proizvoda.
 
Informisanost potrošača, ali i slaba kupovna moć, razlozi su zbog kojih oni i kod nas postaju sve popularniji.
 
 

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE