Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Čarobne kremice“ su sve samo ne čarobne

    Dobar san, zaštita od sunca i zdrava ishrana mnogo su bolji protiv bora nego skupe kreme. Zašto, uprkos tome, žene tako rado kupuju „čarobne kutijice“? Iz istog razloga zbog kojeg kupuju brandiranu garderobu.
     
     Skoro isto tako kao proizvodi protiv starenja (anti-aging) popularne su i studije koje dokazuju da one nemaju nikakav ili minimalni efekat – barem ne vidljiv. Dobra stara Nivea ima isto toliko, malo ili mnogo, uticaja na starenje kože, kao i krema koja košta deset puta više. Nauka kaže da je kupovina skupih krema čisto bacanje novca.

    Žene ove studije primaju na znanje, a muškarci ih obožavaju. One ukazuju na brojne tube i kutijice u kupatilu na kojima pišu čarobne reči kao što su „pomlađuje“, „vlaži“, „čini kožu prozračnom“, „menja strukturu kože “ i “ obogaćuje „.
     
    Nema leka protiv bora

    Takozvane anti-aging kreme nisu lekovi protiv bora, već lifestyle proizvodi. Od njih se ne očekuje da ponovo stvore predivno glatko čelo – to može botoks – ali zato pružaju osjećaj da sebi činimo nešto dobro, da smo okrznuti daškom luksuza. U „paketu“ su i dobar miris, ugodan osećaj na koži i lepa ambalaža, koja dobro izgleda na polici u kupatilu.

    U tom smislu, kozmetika se danas jedva razlikuje od mode. Zimski kaput možete kupiti za 60 eura ili po stostruko većoj ceni kod Chanela. I jedan i drugi kaput će vas grejati. Chanel kaput će zadovoljiti i neke druge, više psihološke potrebe onih koji ga nose. Da li to opravdava i njegovu astronomsku cenu, to odlučuje osoba koja ga kupuje.

    Mnoge žene još uvek koriste Niveu, druge kupuju La Mer, Clinique, La Prairie. Ni jedan od tih proizvoda ne može zaustaviti proces starenja. Međutim, svako ko troši novac za nešto što mu, iskreno govoreći ne treba, taj neizbežno ima osećaj da sebi čini nešto dobro. Zbog toga ženama nisu potrebne nikakve studije, one definitivno znaju da im proizvodi protiv starenja jednostavno pružaju osjećaj da su negovane i da čine nešto lepo i dobro za sebe. Osim toga, ko voli stalno biti racionalan?

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE