Pokrenuta kampanja „Srbija ima kvalitet“

Kampanja “Srbija ima kvalitet” pokrenuta je danas sa ciljem podsticanja proizvodnje u Srbiji i ulaganja u unapređenje kvaliteta proizvoda i procesa proizvodnje.

Ciljevi kampanje, koju su pokrenuli Udruženje “Moja Srbija” i Privredna komora Beograda, jesu i stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije, objašnjavanje građanima razlike u pojmovima “domaći proizvod” i “domaće vlasništvo”.

Jedan od važnih ciljeva je i promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova, kao i turističkih potencijala u Srbiji.

Prema rečima Uroša Delića iz “Moje Srbije” , u okviru kampanje će biti emitovano više od 2.000 TV spotova, a aktivisti ce obići 22 grada u Srbiji i besplatno podeliti 100.000 primeraka tog magazina.

Tom prilikom će razgovarati sa nekoliko desetina hiljada ljudi, a sredinom decembra će na osnovu glasova potrošača, najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji, biti dodeljena priznanja “Moj izbor 2011″. 

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE