Istraživanje posećenosti sajtova povećava efikasnost oglašavanja
Agencija „ABC Srbija“ najavila je da uskoro počinje sa s onlajn istraživanjima posećosti medijskih sajtova u Srbiji „ABC gemiusAudience“, koja imaju za cilj da se poveća efiskanost oglašavanja na Internetu.
Novo istraživanje je nastalo kao rezultat ugovora između ABC Srbija i jedne od najvećih svetskih kompanija za internet istraživanja „Gemius“, koja pokriva 15 zemalja svojim istraživanjima. Istraživanje daje odgovor na veliki broj pitanja, koja mogu da pomognu u donošenju poslovnih odluka vlasnicima sajtova, agencijama i oglašivačima.
Reč je svakako o jednom od najnaprednijih sistema u sferi svetskih online istraživanja, koje prati – od broja posetilaca veb sajtova, njihove aktivnosti na sajtu do svih demografskih podataka, profila i drugih podataka koji će potpuno promeniti sadašnji sistem menadžmenta i korišćenja onlajn oglašavanja.
“ ABC gemiusAudience“je i najtransparentniji sistem komunikacije između vlasnika sajta, agencije i oglašivača.
Rezultati istraživanja prikazuju se jednom mesečno, u okviru GEM fajla, gde će se naći podaci o posećenosti i strukturi posetilaca svih veb sajtova obuhvaćenih istraživanjem, što će omogućiti detaljnu analizu oglasnog potencijala sajtova, kao i napredno media planiranje. Pored statistika konkurentskih sajtova, vlasnici sajtova će moći da prate i dobiju kompletan uvid u periodične trendove i sve promene koje se dešavaju na tržištu.