Niveine maskare i šminka više se neće proizvoditi
Pre šest meseci kozmetička kompanija Beiersdorf AG najavila je paket mera i investicija s ciljem razvoja nege kože i tela i povećanjem konkurentnosti i profitabilnosti.
Strateško preusmeravanje s fokusom na negu kože popraćeno je iscrpnom analizom celokupnog asortimana proizvoda za negu kože i tela, sprovedenom tokom deembra 2010, koje je već rezultiralo povlačenjem iz segmenta dekorativne kozmetike na nemačkom tržištu.
Od samog uvođenja 1998. godine, posao u segmentu dekorativne kozmetike pokazao se izuzetno atraktivnim za kompaniju Beiersdorf. Ipak, zbog optimizacije globalnog poslovanja, strategija kompanije Beiersdorf u budućnosti će biti orijentisana na inovacije u sektoru nege kože i tela.
Kompanija Beiersdorf je sa svojim partnerima u maloprodaji dogovorila rasprodaju dekorativne Nivea kozmetike, koja je krenula od 1. jula.