Volkswagen osvojio 34 „lava“ za kreativno oglašavanje
Kompanija Volkswagen osvojio je ukupno 34 prestižna „lava“ u zlatnoj, srebrnoj i bronzanoj kategoriji na najprestižnijem svetskom festivalu kreativnog oglašavanja, 58. „Međunarodni festival kreativnosti“ u Kanu.
Volkswagen je osvojio „Titanijumskog Lava“ za kampanju „Think Blue“ – uticaj na životnu sredinu i inicijativu održivosti. „Sila„, izuzetno uspešna TV reklama za Passat, osvojila je tri nagrade – dve zlatne i jednu bronzanu.
„Ovo je neverovatan uspeh i vrlo smo ponosni jer nagrade predstavljaju veliko priznanje za naš rad. Ova 34 „lava“ su direktan rezultat našeg opredjeljenja za inovaciju i kreativnost na svim područijima,“ rekao je Luka de Meo, direktor marketinga VW Grupe i direktor Marketinga Volkswagen putničkog programa.
Osim „Titanijumskog Lava, ukupno osam „zlatnih lavova“ i 14 srebrnih nagrada je stiglo u ruke Volkswagen-a, a stručnjaci za oglašavanje su počastili proizvođača automobila sa jedanest „Bronzanih Lavova“.
Na festivalu je bio prisutan i Volkswagen-ov kreativni rad iz celog sveta, pa su predstavljene i kampanje njegovih odeljaka iz SAD-a, Australije, Novog Zelanda, Nemačke, Holandije, Švedske, Norveške, Engleske, Kine, Argentine i Brazila. De Meo je prokomentarisao: „Ovo pokazuje da Volkswagen ima globalni uspeh i postavlja vrlo visoke standarde. To je naravno moguće samo uz jake partnerima, tako da je moja zahvalnost upućena svim agencijama koje su učinile sjajan posao u realizaciji naših ideja.“.
Posebno izvanredne kampanje su „Lutrija Kamere za brzinu“ iz Švedske o Volkswagen „Think Blue“ inicijativi, koja je osvojila „Titanijumski Lav “ dodeljen prvi put ove godine, i“Sila“, TV reklama za Passat napravljena u SAD-u. Kratak film u kojem glumi mini Dart Vejder, koji je pogledan više od 40 miliona puta na YouTube-u, osvojio je dva zlatna i jedan brozanog Lava u tri kategorije.