„Digital impact“: Novi mediji menjaju ljude i svet
Nove tehnologije u svim društvima omogućavaju ljudima da bez kontrole komuniciraju kako žele i s kim žele, ali nisu istražene sve mogućnosti korišćenja digitalnih medija, ocenio je danas stručnjak za marketing Džon Vilijams na otvaranju konferencije o digitalnom marketingu „Digital impact“.
Vilijams, poznati digitalni kreativac iz Velike Britanije, je istakao da je promena tehnologija omogućila menjanje ljudi i sveta.
Koristimo društvene mreže, Fejsbuk da organizujemo stvari, Tviter da međusobno komuniciramo, a obe da komuniciramo sa svetom, ukazao je on.
Britanski marketing stručnjak je predočio da su nove tehnologije unapredile društvene veze, tako što se ljudi lakše dogovaraju i imaju mogućnost da pomognu jedni drugima.
Prema njegovim rečima, doba industrijske hijerarhije i ega je iza nas, jer egoisti nisu dobrodošli u svet ideja advertajzinga.
Jednodnevna konferencija Digital impact na temu uticaj digitalnih tehnologija i komunikacije na svet medija i marketinga, okupila je u Beogradu rukovodioce medija, marketinških i kreativnih agencija i marketinga kompanija koje su aktivne u oglašavanju.
Njima će biti predstavljena znanja i iskustava priznatih svetskih stručnjaka.
Cilj konferencije je edukacija što većeg broja ljudi u Srbiji o digitalnom marketingu, a predavači su svetski autoriteti na tom polju, koji aktivno učestvuju u stvaranju svetske marketinške scene u digitalnom svetu, istakao je izvršni direktor agencije ABC Srbija, organizatora konferencije, Milan Kovačević.
On je ocenio da se u Srbiji u toj sferi još malo zna, zbog čega je neophodna opsežna edukacija da bismo se uključili u svetske tokove marketinga.
Agencija ABC Srbija i vodeća kompanija za onlajn istraživanja u Istočnoj i Centralnoj Evropi Gemius potpisale su ugovor, zahvaljujući kojem će u Srbiji biti uveden sistem istraživanja demografije posetilaca web sajtova.
To bi trebalo da poveća marketinšku potrošnju na internetu i „bujanje srpskih sajtova“, istakao je Kovačević.