Digitalni svet u Beogradu 1. jula
Prva konferencija „Digital Impact“ će se održati u Beogradu u petak 1. jula. Ovo okupljanje preko 200 profesionalaca iz oblasti marketinga i medija ugostiće i troje globalno renomiranih inostranih predavača.
Lista govornika uključuje Džona Vilijamsa, najpoznatijeg „digitalnog“ kreativca u Velikoj Britaniji, Brajana Moriseja, glavnog urednika Digiday-a (doskorašnjeg urednika AdWeek-a) iz SAD i Tal Navarro, stručnjaka za marketing na društvenim mrežama iz Izraela.
Konferenciju organizuju ABC Srbija i Business Dialogue, uz podršku USAID i IREX, a namenjena je rukovodiocima i zaposlenima u medijskim kućama, kreativnim, marketinškim, medijskim i digitalnim agencijama, marketing odeljenjima kompanija, izdavačima, sadašnjim i budućim vlasnicima web sajtova…
Cilj događaja je prenos znanja i ideja iz prve ruke, vezanih za najaktuelnije svetske trendove u oblasti „novih medija“ i njihovo korišćenje u svakodnevnom poslovanju, sa temama koje pokrivaju oblasti digitalnog marketinga i izdavaštva. Učesnicima će biti omogućena i interakcija sa predavačima.
Cena kotizacije je 5000 dinara plus PDV, a svi zainteresovani za učešće više informacija i formular za prijavu mogu da pronađu na sajtu ABC Srbija http://abcsrbija.com/dogadjaji/najave-dogadjaja.html.