A ovo su najprodavaniji ruževi na svetu
Nakon što je bila u padu gotovo celu deceniju, prodaja ruževa za usne konačno je porasla za 11 posto, pa je tako od januara 2010. do aprila 2011. godine prodano ruževa u vrednosti od 92,1 milion dolara.
U ovoj računici, koja je rezultat istraživanja jedne marketinške kompanije, najbolje su se prodavali ruževi s potpisom luksuznih brandova poput Chanela, Lancômea i Estée Lauder. Stanje stvari, odnosno lestvica najbolje prodavanih ruževa, ide ovako:
1. MAC-ovi ruževi
2. Lancôme L’Absolut Rouge
3. Clinique Long Last Soft Shine Lipstick
4. Lauder Pure Color Lipstick New
5. Chanel Rouge Coco Shine
Koje su se nijanse najradije nalazile u kozmetičkim torbicama? ‘Videli smo povećanje prodaje ruževa u svim nijansama crvene boje, od onih najsvjetlijih do bordo nijansi. Nakon toga slede ruževi u ružičastim i koralnim nijansama, te oni smeđi’, otkrila je analitičarka tržišta Karen Grant.
Ipak, najbolje su se prodavali ruževi u neutralnim i ružičastim nijansama. Pokazano je i da zrelije žene najradije posežu za ružem, dok mlađe generacije radije koriste sjaj za usne. Žene starije od 18 godina u 61 posto slučajeva kupovale su ruž za usne, a taj se procenat povećavao u skladu sa povećanjem dobi ispitanica.
Tek jedna od četiriju ispitanica u dobi od 18 do 24 godine koristi ruž za usne, u odnosu na osam od deset žena u dobi 65 godina pa naviše.
“Cele mlađe generacije odrasle su na sjajevima”, objašnjava Grant, napominjući kako je broj tinejdžerki koje kupuju ruževe u porastu, pogotovo kada su u pitanju ruževi u punijim i retro bojama.