Priznanje za PR agenciju godine dobio „Meken Erikson PR“
Agencija „Meken Erikson PR“ dobila je priznanje „agencija godine“, na tradicionalnom, 14. godišnjem „PRijemu“ koji je sinoć organizovalo Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ).
„Meken Erikson PR“, jedna od vodećih marketinških agencija u zemlji i regionu, ovo prestižno priznanje dobila je četvrti put, a odnela je nagrade i u još tri kategorije – Brend PR, sa svojim klijentom „Karlsberg Srbija“ za projekat „Kad se Srbija složi“, zatim u kategoriji komunikacije društveno odgovornog poslovanja sa Eurobankom EFG u projektu „Pokretni inkluzivni muzej“, kao i za „Toshiba e-knjigu“ u kategoriji inovativne upotrebe novih tehnologija.
„Uprkos velikim izazovima koji podrazumevaju ne samo krizna ekonomska vremena, već i sve kvalitetniju i jaču konkurenciju i razvijenije tržište komunikacija, agencija Meken Erikson PR nastavila je da posluje u skladu sa najvišim standardima, osluškujući svetske trendove i kretanja na domaćem tržištu. U protekloj godini vodili smo se idejom da nam je za budućnost potreban drugačiji model agencije koja promene ne prihvata, već generiše. U nastojanju da ciljnoj javnosti predstavimo poslovne uspehe ali i odgovorno ponašanje naših klijenata, trudimo se da kampanje i kreativna rešenja osvežavamo novim idejama i pristupom, pomerajući granice već viđenog, ali uvek poštujući potrebe i vizije klijenata“, istakla je Jelena Kovačević, izvršna direktorka Meken Erikson PR (na slici).
Na svečanosti, nagrade su dodeljene u ukupno 13 kategorija, i to za najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative.
Prema oceni devetočlanog stručnog žirija, najbolji projekat u kategoriji korporativnih komunikacija velikih preduzeća bilo je otvaranje nove proizvodne linije Marbo produkta, koju je realizovala agencija „Egzekjutiv grup“ (Executive Group), dok je pobedu u kategoriji korporativnih komunikacija za mala i srednja preduzeća odnela agencija „Čepter 4“ (Chapter 4) i Erikson (Ericsson) Srbija, za projekat Erikson putovanje.
Za najbolju komunikaciju u javnom sektoru oglašen je projekat „Postupi drastično, odvoji plastično“ novosadskog javnog komunalnog preduzeća „Čistoća“.
Nagradu za integrisane komunikacije dobio je „Infostud 3“ za Virtualni dan karijera i znanja, dok je agencija „Komjunis“ (Comunnis) zajedno sa Institutom za ortopedsko – hirurške bolesti Banjica podelila nagradu u kategoriji „No budget“ kampanja.
Dodelu nagrada, u kojoj su bila prijavljena 53 rada, otvorio je koordinator za odnose s javnošću u Vladi Srbije Slobodan Homen, koji je istakao da cenzura medija ili odnosa s javnošću nije nešto što priliči Srbiji u ovom veku i svetlu evropskih integracija, u kojima smo već realno daleko odmakli.
„Nažalost, pojedine kolege i dalje koriste odgovor ‘Ne, ne, nisam ovlašćen da dam izjavu’, naravno kada postavite neprijatna pitanja. Međutim kada pitate ono što je njima dobro, tu su prvi na televiziji“, rekao je Homen.
On je kao primer ozbiljnog PR-a i koordinacije u Vladi Srbije naveo aktivnosti povodom nedavnog hapšenje haškog optuženika Ratka Mladića, i organizacije konferencija za novinare, ističući da je iz perspektive i vlade i dobrog PR-a značajno da je to „urađeno kako treba, potpuno transparentno i potpuno javno“.
„I što je možda najznačajnije je da je prvi put Vlada Srbije za jednog haškog otpuženika objavila da se on izručuje Hagu, a ne kao do sada da to Hag prvi sazna i objavljuje“, zaključio je Homen.