Deljenje vesti sve češći vid informisanja

Google pretraživanje je i dalje na prvom mestu kada je u pitanju informisanje o raznim temama. Međutim, sve veći značaj u informisanju imaju socijalne mreže i linkovi sa informacijama koji se na njima objavljuju.

Pew Research Center je obavio istraživanje 25 najpopularnijih web sajtova u Sjedinjenim Američkim Državama. Rezultati istraživanja govore da čak 40 odsto ljudi ne čitaju vesti direktnim dolaskom na pomenute sajtove, već sa drugih strana, a najviše se Facebook-a.

Google pretraga, sa oko 30 odsto, i Google News i dalje prednjače na listi, ali je rast Facebooka, kao mesta odakle dolazi ogroman broj posetilaca, zaista je velik.

Među sajtovima koji su obuhvaćeni istraživanjem nalaze se The New York Times, The Washington Post, USA Today, Huffington Post, The Wall Street Journal, The Los Angeles Times i Chicago Tribune. Najviše posetilaca sa Facebooka među ovim sajtovima imao je Huffington Post, sa oko osam posto. S druge strane Twitter se jedva pojavljuje kao izvor saobraćaja koji dolazi ka sajtovima sa vestima, sa manje od 1 odsto.

Ako je traženje vesti bilo najvažnije dostignuće tokom prošle decenije, deljenje vesti može biti jedno od najvažnijih u deceniji koja je pred nama, navodi su istraživanju.

U istraživanju se zaključuje da su se Google i Facebook postavili kao protivnici, iako su zapravo to dva potpuno različita načina na koji možete pretraživati internet.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE