Kinezi žele vršačka vina

Velika korporacija „Guangan“ sa juga Narodne Republike Kine izrazila je značajnu zainteresovanost da kupuje vina koja proizvode „Vršački vinogradi“.

Predstavnici „Guangana“ izjavili su za elektronski magazin „Vino.rs“, da su posle pomnog istraživanja regiona, interesovanje usmerili ka „Vršačkim vinogradima“, s obzirom da bi ta kompanija, uz kvalitet mogla da obezbedi i dovoljnu količinu vina za tržište najmnogoljudnije zemlje na svetu .

Iz korporacije su istakli da će pri sklapanju posla presudnu ulogu imati ukus vina, a ne cena, jer kako su objasnili, bitno je da vina koja se proizvode u Vršcu budu po ukusu potrošača u NR Kini.

Stanovnici severnih delova Kine više vole crvene sorte vina, dok je jug zemlje, zbog specifične ishrane, okrenut osvežavajućim, izrazito suvim belim vinima, naveli su iz „“Guangana“.

U ovoj korporaciji kažu da ih velika konkurencija uvezenih vina na tržištu NR Kine ne brine i da su se s punim poverenjem opredelili baš za taj region.

Najavljena je i mogućnost da se lik glumca Bata Živojinovića, iz filma „Valter brani Sarajevo“ kao jedan od najprepoznatljivijih srpskih brendova u NR Kini, pojavi i na etiketi nekih od vina koja će biti plasirana na tržište te azijske zemlje.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE