Facebook uvodi popuste za veb „prijatelje“
Facebook je počeo da prati dnevnu kupovinu svojih korisnika koji se lociraju kada su na određenom prodajnom ili ugostiteljskom mestu i na osnovu toga imaju pravo na razne pogodnosti.
Tako će moći da uštede novac, razmenjuju informacije o kvalitetu proizvoda i usluzi. i podeliti ih svim prijateljima, piše Latimes. Nova usluga posebno je korisna kada se nađete u novom gradu i ne znate gde bi otišli na ručak ili kupili što vam je potrebno.
Popularna socijalna mreža, koju koristi više od 600 miliona ljudi širom sveta, počela je testirati svoju opciju Deals u pet gradova. Poduzetnici i ugostitelji korisnicima Facebooka koji upišu da se nalaze baš u njihovom lokalu, daju određene popuste. Facebook prodaju za početak prati u Atlanti, San Franciscu, san Diegu, Dallasu i Austinu.
Nadaju se kako će vremenom sve više ljudi biti zainteresovano za uključivanje u posao te tako dodatno proširiti mrežu korisnika Facebooka kojim socijalna mreža neće biti samo izvor zabave već način uštede novca i vremena.